My photo
Rawang, Malaysia
“Travel helps reset your current path for a bit, reminds you that life is bigger than what you've been seeing everyday, and makes your problems small compared to it."

Sunday, June 19, 2011

Graduasi

Istiadat Konvokesyen UiTM ke-74

Bulan lepas, adik aku Angah selamat bergraduasi. Akhirnya. Selamat bergraduasi, Angah. Teruskan belajar, mana tahu kau lebih cemerlang daripada aku lepas ni. 

Untuk pengetahuan umum, konvokesyen aku bulan 10 ni. Dan ini senarai pendek apa yang aku prefer sempena hari bersejarah aku tu. Ahhahaha.
  1. Teddy bear. Tapi hanya jika teddy bear tersebut bersaiz lebih besar daripada budak umur setahun. Kalau kecik, tak payah la susah-susah beli. (Sila jangan libatkan umur aku dalam hal ini. sekian~ :P)
  2. Coklat hitam atau dark coklat. The bitter, the better. Tapi tak perlu la beli sampai 85% dark. Kelat-kelat muka aku nak menghabiskannya nanti.
  3. Buku. Aku prefer yang ni berbanding yang lain. Tak perlu susah-susah cari novel apa paling top, sebab aku tak nak novel pun. Buku ilmiah, agama, atau kehidupan shall be good enough.
Tak perlu jambangan bunga (kecuali Idah Nor yang dah janji nak bagi flower bouquet paling besar dijual pada hari kejadian :P) . Sebab aku tau, aku takkan simpan bila dah layu nanti. Tapi kalau korang nak jugak belikan bunga, bagila sekali dengan pasu. Boleh simpan lebih lama :)

Apa-apa pun, doa koranglah yang paling penting. Itu yang paling aku nak. Tolong doakan aku.
Kerana bila kau mendoakan orang lain, kau juga mendoakan untuk diri sendiri.

2 comments:

  1. Taro:
    aahhh!!!korang sume da bekerjaya, boleh la nak mintak. memasing kan da ada duit bnyak!!!ahhahahaha~

    ReplyDelete

ㅋㅋㅋ

Daisypath Friendship tickers
Daisypath Wedding tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...