My photo
Rawang, Malaysia
“Travel helps reset your current path for a bit, reminds you that life is bigger than what you've been seeing everyday, and makes your problems small compared to it."

Sunday, June 26, 2011

Pengantin baru!

"Di antara tanda-tanda kebesaran-Nya ia menjadikan untuk kamu pasangan dari jenis kamu sendiri untuk kamu tinggal tenteram di sampingnya dan dijadikan di antara kamu kasih sayang dan belas kasihan. Semuanya itu menjadi tanda-tanda bagi orang-orang yang berfikir." (ar-Ruum: 21)

Tahniah untuk adik lelaki aku, Itan yang melangsungkan perkahwinan 11 Jun lepas, seraya melangkah sebanyak 2 bendul haha. Aku masih memikir-mikir hadiah apa yang kau boleh 'bayar' kat aku dan Angah :P. Untuk adik ipar aku, Izzah Izzati Hamzah, selamat datang ke keluarga Encik Adnan :D.

Majlis belah perempuan berlangsung dengan sangat meriah di Temerloh, Pahang. Untuk belah laki pulak, akan diadakan pertengahan Julai ini. Beberapa gambar untuk tatapan korang semua. (Setuju tak, adik aku nampak lebih macam 'abang' aku? haha~)












Semoga berkekalan bahagia di bawah rahmat Yang Esa sampai ke syurga. Perkahwinan bukan untuk suka-suka. Bukan juga bukan sekadar memenuhi tembolok nafsu. Ia penuh dengan tanggungjawab, dan beringatlah. Kita semua akan ditanya tentang tanggungjawab kita di sana nanti. Semoga setiap langkah diiringi zikrullah. Semoga setiap masalah diiringi hikmah. Selamat pengantin baru :)

p/s: all photos are courtesy of Mohd Syauqi Zakaria


No comments:

Post a Comment

ㅋㅋㅋ

Daisypath Friendship tickers
Daisypath Wedding tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...